martin-en-eveline-naar-de-bosrand.reismee.nl

Het nieuwe Eethuis

Vanmorgen alles ingepakt. Net op het moment dat Mart de auto wilde gaan laden, begon het te regenen. Dus maar even wachten. Anders ligt alles nat in de auto, en zijn we zelf ook nat. Gelukkig knapte het redelijk snel op, en net voor half 11 reden we weg.

En even over half 12 waren we ter plaatse. We werden ontvangen door Lisanne, die vooral benieuwd was naar onze reactie als we het Eethuis zouden zien. Nou, die reactie was: WAUW!! Werkelijk onherkenbaar!

Die Bram kan er wat van! Snel kwartier gemaakt, en laat nou onze dekbedovertrek precies kleuren bij de nieuwe slaapkamer!

Het weer werd steeds mooier, dus op de fiets naar Nunspeet. Wat zijn de bossen mooi met al die herfstkleuren, werkelijk schitterend. In Nunspeet konden we zelfs buiten op het terras zitten. Alleen koffie hoor, dan halen we straks nog een patatje als lunch. (Het was inmiddels over enen). Maar onze serveerster keek zo teleurgesteld toen we alleen drinken bestelden, dat we toch maar een gebakje erbij deden. Mart een tompouce en ik arretjescake. Rondje Nunspeet gemaakt, en doppinda's gehaald bij Domburg. Bij de kringloopwinkel een paar schaaltjes gekocht, want ik had kaarsen meegenomen, maar geen onderzetters. En je kan toch bezwaarlijk je kaarsen laten branden op de nieuwe spullen!

En nu even in de ruststand na een lekker maaltje van bloemkool en sudderlapjes.

Morgen naar de Knolletjesdag van de Mariahoeve.

Lucia

Heerlijk en het ziet er prachtig uit...wij willen ook wel testen hoor....
Vandaag muziek quiz gedaan was ook een leuke GH training. Volle bak en daarna te rettertte daar de bezetting minimaal was...al met al ook een bewogen dag.
Om jullie lekker te kunnen laten genieten.
Fijn weekend