martin-en-eveline-naar-de-bosrand.reismee.nl

3 x is scheepsrecht

Morgenochtend vertrekken we voor de 3e x dit jaar naar de Bosrand! Zoals al aangekondigd mogen we het Eethuis testen. We vertrekken een dag eerder, want de verbouwing is klaar, en ik heb woensdag gewerkt, zodat ik morgen al vrij ben. Mijn lieve collega Lucia neemt m'n activiteit over, de bewoners komen dus niets tekort.

De vooruitzichten zijn voor de eerste paar dagen goed. Daarna wordt het kouder, ik zal wat warme truien inpakken en de handschoenen. Anders moeten we die weer kopen, en dan gaat het hier op een filiaal van Zeeman lijken!

Vandaag was alleen Finn hier, Sara zit in België, we zijn samen met de trein op stap geweest.  Nu is de rust weer gekeerd, en ook het bakwerk is klaar. Morgenochtend gooien we alles in de kratten en koffers en hopen we op tijd te vertrekken.

Als we het Eethuis hebben ingericht, gaan we per fiets naar Uniek, om brood te halen. Zaterdag staat de Knolletjesdag bij de Mariahoeve op het programma,  zondag waarschijnlijk stoomtreinen, maandag de markt in Apeldoorn, dinsdag DE BOOM, en woensdag zien we wel wat op ons pad komt.

Kortom,  we gaan er weer alles uithalen!

Jellien

Wederom veel plezier saampjes!

Ria

Tot morgen!

Janine

Lieve Lien en Mart, geniet van jullie vakantie!

marja

veel plezier in het eethuis en voorzichtig
met het eten?????