martin-en-eveline-naar-de-bosrand.reismee.nl

Dag 2

Zo tegen 8 uur besloten we om maar eens aan de dag te beginnen. De regen kwam gestaag neer op ons dak, dat is van staal, dus dat hoor je goed. Vannacht was er ook al diverse keren een grote dennenappel op het dak geland, de eerste x schrok ik me een bult, maar toen ik door had, wat de bons veroorzaakte, heb ik me omgedraaid en lekker doorgeslapen. Maar goed, tegen 8 uur dus uit bed, we hoefden ons niet te haasten!

Terwijl ik op mijn gemak m'n ontbijtje nuttigde, is Mart met laarzen aan en paraplu omhoog, het bos in getrokken, om paddenstoelen te fotograferen. Zie de foto's voor de prachtige resultaten! Hij was wel blij met de laarzen en de plu trouwens!

Op mijn beurt heb ik toen een ontbijtje voor Mart gemaakt.

Na enig heen en weer gepraat hebben we besloten om niet naar Zutphen te gaan, naar het chocoladefestival. Hoeveel lol kan er nou aan zijn om onder een paraplu rond te lopen tussen allemaal chocoladeplassen?

Uiteindelijk besloot ik om een babytruitje op de pennen te zetten, en is Mart na de lunch naar Beekbergen gereden, om daar de stoomtrein te fotograferen. Zowaar heeft hij het daarbij droog gehad tot de een na laatste foto, dus dat viel nog mee. En ik heb tijdens de korte opklaring een rondje camping gemaakt, je kunt tenslotte niet de hele middag breien!

Wat niet wegneemt, dat ik, toen Mart weer terug was, al een heel stuk opgeschoten was met het truitje. Ik hoor jullie nu zeggen, ja allicht, het is ook maar een klein truitje natuurlijk. Dat is waar, maar goed, ik ben toch ijverig geweest. Martin kwam thuis met mooie foto's! Hij is erg blij met de nieuwe camera, en ik ben heel blij met m'n nieuwe tablet, die een eigen simkaart heeft, zodat ik overal internet heb. Luxe hoor!

Vanavond aten we rode kool, met natuurlijk een balletje gehakt. Toe hadden we stoofperen.

Morgen gaan we richting Nunspeet, lekker brood halen en een koppie doen bij uniek. Maar of we daar per fiets zullen arriveren? Morgenavond weten we meer!

Reacties

Reacties

marja

lekker zon ontbijtje en daarna gewoon even breien en mart met de camera op stap voor de fotos. heerlijk toch ontspannen en toch wat doen en de regen ach het meeste valt ernaast zegt men.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!