martin-en-eveline-naar-de-bosrand.reismee.nl

2e x Bosrand dag 1 deel 2

Om 10:30 vertrokken we uit Krommenie. Was druk op de weg, maar alleen bij Hilversum moesten we even in de ankers omdat er opeens 50 km boven de weg verscheen.

Om 11:30 reden we voorbij de afslag die we moesten hebben, omdat ik het nummer van de afslag niet in mijn hoofd had. Op mijn nieuwe tabletje kan ik dat zo opzoeken, maar ja, toen waren we er al voorbij. Bij de volgende afslag rechtsomkeert gemaakt en tegen 12 uur zaten we aan de koffie bij v d Valk.

Het weer liet zich van zijn beste kant zien, dus hoppa op de fietsen.

Bij het Apeldoorns kanaal moesten we toch de regenjassen aan doen, maar het was een kortstondige bui. Toch de regenkleding aangehouden, de lucht was zo grijs! Eenmaal in de buurt van Hoenderloo, begon het toch serieus te regenen. En toen we op de markt liepen kwam het echt los. We hadden allebei een déjà vu van 2 jaar geleden, het was een herhaling van de situatie toen.

Hoenderloo heeft gewoon de verkeerde naam: Waterloo zou beter zijn!

Enfin, niets kan ons weerhouden van het eten van een heerlijk ijsje van Co uit Waterloo, en ook de frietjes van de To Good To Go piepers waren heerlijk.

Aldus aangesterkt de terugreis naar de auto aanvaardt, echter niet voor we even contact hadden gelegd met Ria, om te vertellen dat we richting de Bosrand gingen.

Daar er nergens groente werd aangeboden onderweg, hebben we bij v d Valk, maar wat gratis appelen mee genomen.

Na een warme ontvangst door Bram en Ria hebben we ons tijdelijke thuis ingericht, hete bliksem gekookt van de appelen, die vervolgens genuttigd met een mee gebrachte bal uit onze juspan, en nu het log bijwerken.

Wat de dag van morgen gaat brengen wachten we af. Er is een chocolade festival in Zutphen, maar als het zo hard regent ben ik bang dat we alleen maar chocolademelk te zien krijgen!

Ria

De meegebrachte appeltaart is heerlijk!

Lucia

Heerlijk Eveline en Martin mee te gaan op jullie vakantie.
Geniet ervan en zoek de ⛅️☀️Veel ????

marja

heerlijk zo onderweg met tablet en ondertussen gezellig de omgeving verkennen. en ach een afslag missen is niet zo erg. heb ik ook wel eens.