martin-en-eveline-naar-de-bosrand.reismee.nl

3 x op de fiets!

Vanmorgen als eerste naar Nunspeet, het weer was wederom grauw, maar gelukkig wel droog. Ook de temperatuur was nog niet om over naar huis te schrijven, dus dat doen we dan ook maar niet.

Halverwege een stop om wat te drinken en een koekje te eten. In Nunspeet allereerst naar de grote kringloopwinkel op het industrie terrein. Mart bleef buiten wachten, die heeft ondertussen zijn fiets gepoetst. En ik slaagde wonderwel voor een paar leuke broeken, bleken ze ook nog eens alle broeken half geld te hebben toen ik bij de kassa kwam, dus ik zat werkelijk voor een koopje op de eerste rang vandaag! Daarna de fietsen bij Uniek gestald, en de markt over gelopen. Dat viel een beetje tegen, wij dachten een echte Eibertjesmarkt aan te treffen, met oude ambachten en mooie voertuigen. Het was echter een gewone braderie. Bij Uniek een kopje koffie en thee genuttigd, en Mart naar de Action, voor een snoertje, en ik langs de kringloopwinkel van Woord en Daad, en zowaar, een heel leuk jurkje van Esprit gescoord voor weinig. Heb je nog niet genoeg jurkjes dan? Nee, die heb je nooit genoeg!

De terugreis ging via Vierhouten en Elspeet, langs het Eibertjespad. Bij thuiskomst bleek er een pot met zelfgemaakte advocaat bij de deur te staan. Die was ons beloofd door Ria, omdat ik lege potten had mee genomen voor haar zus. (die dus zelf advocaat maakt). Mart naar bed, en ik op de fiets naar Garderen voor slagroom, want dat hoort wel bij een advocaatje, nietwaar!

Nou, we hebben gesmuld toen Mart wakker werd! Heerlijk Ria, wil je je zus heel hartelijk bedanken? Maar nu had ik meer km gemaakt dan Mart, dus hij alsnog ook even naar 't dorp, voor een snoertje voor z'n telefoon, kan ik de foto's van de telefoon op de laptop zetten.

Na onze avondmaaltijd op naar Ermelo, voor de zomeravondbraderie.(leuk woord voor galgje!)

Wat een drukte daar zeg, er was af en toe geen doorkomen aan. Gezellig, er was van alles te zien, maar we hebben onze uitgaven beperkt tot een donatie voor een pianist, en voor straatkinderen in Afrika. Hebben jullie mee geteld? Dat was dus de derde fietstocht vandaag!

En nu weer terug, nog wat drinken, wat snoepen, log schrijven en dan zoetjes aan richting bed.

Morgen naar Putten, daar is de weekmarkt, altijd goed voor een lekker visje daar, en dan door naar de blauwe bessen boerderij, om bessen te plukken, dan ga ik daar jam van maken. Als we de weerman mogen geloven, gaat het nu toch echt beter weer worden!

Het log plaatsen we tegenwoordig maar even vanuit het hok van de grasmaaier, optimale verbinding daar!

Reacties

Reacties

Ria

Fijn dat de advocaat lekker was, ik geef het door aan Wilma!

Lcia

Tjee wat een heerlijk verhaal weer van je.
Ik fiets graag 3 x mee hoor.

Neem je wat advocaat mee voor de as mmm
En wat een top score van kleding...
Ik heb de eerste 2 dagen glansrijk en gezellig overleeft...gelukkig...alhoewel de knie effe donderdag op extra controle moet...dik stijf niet lekker..gggrrr...pppfff bbbrrrr balen...
Jullie lekker genieten en ik ook effe 2 dagen vrij en onze nieuwe meubels komen SPANNEND

Daarna maar eens open huis. En met dit weer geen verkeerde inzet
Voor jullie veel plezier voor de komende dagen??

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!