martin-en-eveline-naar-de-bosrand.reismee.nl

Vakantiestart

Zo, om even voor vijf uur kon ik op het werk de computer uitzetten, en is de vakantie begonnen!

Nu hier thuis alles in gereedheid brengen voor ons vertrek morgenochtend. We hadden nog even de stille hoop, dat Ria een berichtje zou sturen, dat de gasten van de Eik al op vrijdag zouden vertrekken, zodat we vanavond al zouden kunnen afreizen, maar die vlieger gaat niet op. Helemaal niet erg, dan gaan we gewoon morgen op pad, en kan ik vanavond in alle rust inpakken.

Gisteren al een aantal maaltijden vooruit gekookt, en uiteraard de nodige lekkernijen gebakken, want we moeten de Toesjes wel een beetje verwennen natuurlijk. Ook een pan met gehaktballen gemaakt, gemak dient volgende week de mens hoor!

Wat staat er zoal op ons to-do lijstje deze vakantie? Morgen gaan we via de polder richting Nunspeet, aldaar wordt er geparkeerd en halen wij de fietsen van onze muisgrijze bolide.

We gaan dan per fiets naar Uniek, waar wij een kopje koffie en thee gaan gebruiken met iets lekkers erbij. We slaan gelijk brood in, dat is inmiddels een beetje routine geworden, lekker brood halen in Nunspeet. Voor de pinda's hoeven we niet naar Putten, in Nunspeet zit een filiaal van de pindaboer, dus dat komt goed. We moeten alleen nog kijken of er in Nunspeet ook een klompenboer zit. Vervolgens fietsen we langs de auto en leggen daar de aangekochte waren in, en gaan dan via een mooie knooppuntenroute, die Martin vanavond op mijn fietscomputer zet, naar de tuinen van dr. Vogel. We hopen daar een wandeling te maken en interessante dingen te zien. En dan via een andere route weer terug naar de auto. Fietsen er op, en dan op naar de Bosrand. We komen daar dus later dan gebruikelijk aan, ik zal vanavond Ria even bericht sturen, zodat zij niet ongerust wordt. Want stel je voor dat Ria denkt dat we ons een week hebben vergist!

Dit alles onder het voorbehoud van redelijk weer, we hebben wel regenpakken, maar die laten we liever keurig opgerold in de fietstassen zitten, dat snappen jullie.

Voor de rest van de week zijn er ook al meer dan voldoende plannen, we gaan zoals gebruikelijk weer minimaal 8 dagen in een week proberen te stoppen.

Ria

Heb je blog gelezen, tot morgenmiddag!

Janine

Lieve Lien en Mart, geniet van een heerlijke vakantie. Hopelijk kunnen de regenpakken opgerold blijven.
Liefs en en groetjes

Lucienne

Super leuk om weer mee te lezen!
Heel veel plezier en geniet!

Linda

Fijne vakantie, geniet ervan,
Groetjes van ons.

Nel Blokker

Hele fijne vakantie.
Groetjes,
Nel

Lucia

Heerlijk jullie planning te lezen

Maar vooral lekker gaan genieten en weer wordt alleen maar ????

Jellien

Een fijne vakantieweek gewenst en leuk om weer elke dag een verhaaltje te lezen. Groetjes!